.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض نمايندگان گلستان ازعزل و نصب هاي مديران استان
چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند . در بخشي از اين نامه آمده است:استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان


چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند.
در اين نامه،‌ نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، بر لزوم پرهيز استاندار گلستان از قوميت گرايي، دوست گرايي و همكار گرايي در انتصابات مديران ارشد استان و شهرستان ها و رعايت اصول شايسته سالاري و تخصص سالاري در انتخاب مديران تاكيد كردند.
در بخشي از اين نامه خطاب به وزير كشور آمده است:" نظر به اينكه استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان و شهرستان و پيگيري مراتب، بطوريكه اكثرا آنها منصوب شدند كه خود موجب نگراني مضاعف موكلين به ويژه نيروهاي ارزشي و ولايي و به انزوا كشيده شدن نيروهاي مجرب بومي استان وبمي استان بوده است."
درادامه اين نامه آمده است:"حركت هاي بدون تعاملي استاندار گلستان با نمايندگان قطعا موجب تضرر ملت و دولت خواهد بود . مع الوصف مصرانه تقاضا داريم نسبت به رفع مشكل،‌ اقدامات لازم را مبذول فرمائيد."
سيد سبحان حسيني حيدر آبادي (نماينده مردم گرگان و آق قلا)، بايرام گلدي برمك(نماينده مردم مينودشت)، محمد قلي حاجي ايري(نماينده مردم كردكوي،‌ تركمن و بندرگز) و محمد قلي مارامايي(نماينده مردم گنبدكاووس) از امضا كنندگان اين نامه هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.